جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 آذر 1401     
صادرات خودرو به ونزوئلا نشانگر حرکت ایران خودرو در یک مسیر رو به پیشرفت است

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز،عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اقدام ایران خودرو در صادرات خودروهای تولیدی به ونزوئلا با وجود شرایط دشوار تحریمی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: صادرات خودرو به ونزوئلا از سوی شرکت ایران خودرو پیام بسیاری خوبی برای این صنعت به همراه دارد و مورد حمایت مجلس و نمایندگان است.

یعقوب رضازاده اقدام ایران خودرو در صادرات خودرو به ونزوئلا با وجود شرایط دشوار تحریمی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: شرکت ایران خودرو در حوزه تولید، صادرات و خدمات پس از فروش در مقایسه با گذشته و مدیریت‌های قبلی این خودروسازی قطعا در شرایط مناسب‌تری قرار گرفته است.
 
وی مساعدت دولت و مجلس با خودروسازان به ویژه ایران خودرو در عرصه ساخت داخل را الزامی دانست و افزود: صادرات خودرو به ونزوئلا از سوی ایران خودرو علاوه بر ارزآوری به افزایش صادرات و درآمدزایی برای دولت کمک می‌کند و نتیجه این اقدام را مثبت می‌بینم.
 
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آغاز صادرات به ونزوئلا یکی از نتایج اقدامات اخیر این خودروسازی از جمله پیروی از شیوه تولید عبور مستقیم بوده، معتقد است: رقابت و استفاده از روش‌های نوین در صنعت خودرو شرایط مساعدتری را برای تولید فراهم می‌سازد و در نهایت اینکه صادرات به ونزوئلا نشانگر این است که ایران خودرو در یک مسیر رو به رشد و پیشرفت قرار گرفته است.
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تایید این مطلب که صادرات خودرو به ونزوئلا برای صنعت خودروسازی کشور سودآور است، تاکید کرد: این اقدام پیام بسیاری خوبی برای این صنعت به همراه دارد و مورد حمایت مجلس و نمایندگان است.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: