جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 آذر 1401     
استقبال مجلس از عرضه محصول اقتصادی کوییک در تیپ های مختلف

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عرضه محصول کوییک در تیپ های مختلف به عنوان یک خودرو اقتصادی نیاز امروز بازار خودرو و لازمه جلب رضایت مصرف کننده و مورد استقبال مجلس است.

رحمت الله فیروزی پوربادی در خصوص محصول کوییک گروه خودروسازی سایپا که در تیپ های مختلف کوییک آر، آر پلاس، اس و کوییک اتومات به بازار عرضه شده است، اظهار داشت: عرضه یک خودرو اقتصادی در تیپ های مختلف اقدامی ارزشمند از سوی گروه خودروسازی سایپا است چراکه ارائه محصولات متنوع نیاز امروز بازار خودرو و لازمه جلب رضایت مصرف کننده است.
 
وی درباره ارتقای کیفیت این محصول، افزودن برخی آپشن ها در نسخه جدید و همچنین کسب چهار ستاره کیفی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( (ISQIعنوان کرد: ارتقای کیفیت و ایمنی مهم ترین فاکتور در ساخت خودروهای داخلی است و اتخاذ تمهیداتی از سوی گروه سایپا برای ارتقای این محصول قابل تقدیر است.
 
نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قیمت اقتصادی این محصول بیان کرد: از آنجا که بازار خودرو همواره نیازمند ارائه یک محصول اقتصادی باکیفیت است، عرضه کوییک می تواند بخشی از نیاز مشتریان بازار خودرو را مرتفع کند.
 
فیروزی پوربادی ضمن اشاره به حمایت و استقبال مجلس از صادرات این محصول به ونزوئلا گفت: امیدواریم خودروهای داخلی به لحاظ ایمنی، استحکام و زیبایی در جایگاهی قرار بگیرند که علاوه بر تامین نیاز داخل به کشورهای همجوار نیز صادر شوند.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت صنعت خودروسازی در کشور مستلزم توجه خودروسازان به نیاز مشتری و جلب رضایت آنها است و امیدواریم خودروسازان در ادامه نیز با ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب بتوانند نیاز بازار داخل را پاسخ دهند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: