جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 مرداد 1401     
استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در ایجاد و توسعه فرهنگ ترافیک

 

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز، رئیس پلیس راهور استان فارس بر ضرورت استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در ایجاد و توسعه فرهنگ ترافیک تأکید کرد.

 سرهنگ "صادق سلیمی" ، اظهار داشت: وجود بستر فرهنگی در استان فارس و به خصوص شهر شیراز این انگیزه را به تشکل های مردم نهاد می دهد که در حوزه عبور و مرور وارد شوند و خود را در کنار پلیس راهور سهیم در نظارت و فرهنگ سازی بدانند.

وی افزود: یکی از این تشکل ها،  انجمن خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز است که با هیئت مدیره ای متشکل از نخبگان و اساتید دانشگاه طرح های بسیار جذابی در سطح معابر عمومی شهر شیراز اجرا می کنند.

رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: تشکیل همیاران مهربان ترافیک با جمعیتی بالغ بر 125 همیار که با برنامه ای مدون به صورت روزانه در معابر مرکز شهر شیراز حاضر و به روان سازی عبور و مرور و فرهنگ سازی در این حوزه کمک می کنند، یکی از اقدامات شایسته این انجمن است.

سرهنگ سلیمی با اشاره به اینکه این همیاران در بیش از 30 گروه ساماندهی و از توان و علاقه مندی آن ها به بهترین نحو ممکن استفاده می شود، فعالیت های این انجمن را بسیار تاثیر گذار ازریابی و همکاری و همراهی سایر دستگاه های اجرایی و فرهنگی با این انجمن را مثال زدنی عنوان کرد.