جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 تير 1394     
خودروسازان بخشی از درآمدشان را به توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص دهند

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام این که الزام شرکت های تولید خودرو به اختصاص بخشی از درآمدشان به توسعه حمل و نقل عمومی، بعد از چند سال باعث ارتقای کیفیت و چند برابر شدن حجم تولید خودروها و میزان فروش خودروسازان می شود، گفت: از بخش حمل و نقل کشور انتظار می رود این رویکرد را در دستور کار خود قرار دهند .

عباس فلاحی باباجان افزود: در صنعت خودرو هنوز به جایی نرسیده ایم و بزرگ ترین علت این ناکامی، ورود دولت به این عرصه است، حضوری که صنعت خودرو را محدود کرده و اگر دولت از دخالت در این صنعت صرف  نظر کند، حتماً به نفع کل حوزه حمل و نقل خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم ورود شرکت های خصوصی و سرمایه گذاران به عرصه حمل و نقل به منظور ارتقای کیفی خدمات حمل و نقلی، اظهار کرد: برای جبران خلاء حضور بخش خصوصی در این عرصه، باید دو چندان تلاش کنیم تا چه در حمل و نقل شخصی و چه در حمل و نقل عمومی، خودروها و ناوگان با کیفیتی داشته باشیم.

فلاحی با بیان این که خسارت اشتباهات و خطاهای دولت مردان را مردم پرداخت می کنند، تصریح کرد: کیفیت و کمیت در حوزه حمل و نقل نیاز به مدیریت صحیح تر و حمایت ویژه دارد تا در این حوزه برای آینده شرایط مطلوب-تری داشته باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان با تأکید بر این که حمل و نقل ریلی از اهمیت و فراگیری ویژه ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: حمل و نقل ریلی، شیوه جامعی از حمل و نقل است که سرمایه گذاری روی آن نتایج بسیار مثبتی نه تنها برای تهران که برای کل کشور در بر خواهد داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: