جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 تير 1401     
کاهش دید در ارتفاعات مازندران

 

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس پلیس راه مازندران با هشدار احتمال ریزش در جاده‌های شمال، گفت: شاهد بارندگی و لغزندگی جاده‌های غربی و کاهش دید در ارتفاعات استان هستیم.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش باران در شهرهای غربی استان و همچنین مه‌آلود بودن ارتفاعات استان هستیم.

وی گفت: باتوجه به شرایط جوی، احتمال ریزش سنگ و رانش در محورهای کوهستانی استان وجود دارد که ضرورت دارد توصیه‌ها جدی گرفته شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: از نظر ترافیکی، آمد و شد خودروها در تمامی محورهای استان به‌صورت عادی و روان است و مشکلی در تردد نداریم.

جهان‌تاب تصریح کرد: با توجه به سفرهای تابستانی پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی و همچنین خودداری از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و سبقت و سرعت غیرمجاز مورد تاکید است.

وی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی طی پایان هفته و تعطیلات براساس تصمیم پلیس در دستور کار قرار دارد، ‌گفت: رانندگان برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.