جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 تير 1401     
رئیس پلیس راهور و راه همدان معارفه شدند

 

به گزارش اخبار کلان شهرهای تهرانی نیوز، طی مراسمی رئیس پلیس راهور و رئیس پلیس راه استان همدان منصوب شدند.

پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه رؤسای پلیس راه و راهور همدان با حضور مسوولان استانی برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ غلامعلی همایی به عنوان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان  انتخاب شد که قبلا سمت سرپرست پلیس راه استان را داشت، سرهنگ علی فکری نیز بعد از ۱۳ سال که رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان و استان بود به عنوان رئیس پلیس راه استان معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در این مراسم با بیان اینکه فرهنگ ترافیک و رانندگی باید در میان مردم بیش از پیش رواج پیدا کند، رسانه را عاملی مهم در این پیشرفت دانست.

سردار سلمان امیری خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مهم در سفر ایمن، استاندارد بودن خودروها است و آن یک موضوعی ملی که دستگاه‌های کلان باید برای این موضوع چاره‌ای بیاندیشند.

رئیس پلیس راهور استان همدان نیز از اقدامات خود در سمت قبلی سخن گفت و اظهار کرد: ۷۰ نقطه پرخطر در استان شناسایی شده که از این تعداد، ۲۷ محور اصلاح و رفع نقص شده‌ است.

همایی ایمن‌سازی محور پرتصادف اسدآباد را خواستار شد و گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم می‌‌توان از بسیاری از تصادفات و درنتیجه مرگ افراد جلوگیری کرد.

رئیس پلیس راه استان همدان نیز به گزارشی از اقدامات خود در سمت قبلی پرداخت و از کاهش ۳۵ درصد تصادفات در محورهای استان خبر داد.

علی فکری با اشاره به وضعیت ترافیکی ناهنجار و آمار بالای تصادفات در سال‌های اخیر در استان بیان کرد: خوشبختانه اقدامات مهمی با همکاری دستگاه‌های متولی برای کاهش تصادفات استان انجام شده و این امر باعث شده از سال ۹۶ تاکنون تصادفات در محورها ۳۵ درصد کاهش داشته باشد.