جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 اسفند 1400     
وجود بیش از ۵۰۰۰ نقطه حادثه‌خیز ترافیکی در کشور

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز،سرپرست پلیس راه از وجود بیش از ۵۰۰۰ نقطه حادثه‌خیز ترافیکی در کشور خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی در برنامه‌ای تلویزیونی با بیان اینکه در تصادفات خسارتی ۱۶ درصد افزایش آمار و در تصادفات جرحی ۶ درصد کاهش و در تصادفات فوتی ۱۷ نفر شاهد کاهش هستیم، گفت: در دو روز گذشته طرح نوروز ۶۰ نفر از هموطنان به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست دادند.
 
وی ادامه داد: نقاط حادثه خیز به تله‌های مرگ و کمینگاه مسافرین در جاده‌ها معروف هستند. ۳۳۹۲ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های برون شهری می‌گویند که قبلا وجود داشته که طی سال‌های ۹۵ و ۹۶ شناسایی شدند.
 
سرپرست پلیس راه کشور با بیان اینکه در گام اول نقاط حادثه‌خیز با تابلو و علائم آشکارسازی شدند، گفت: بیش از ۵۰۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور وجود دارد.
 
محبی افزود: از ۱۵۸۵ نقطه که توسط کارشناسان سازمان راهداری شناسایی شد، ۲۵۱ نقطه با اولویت را نیروی انتظامی به سازمان راهداری معرفی کرد که تا این لحظه ۲۲۲ نقطه از این تعداد معرفی شده، رفع شده است.
 
سرپرست پلیس راه کشور در ادامه با بیان اینکه تجهیز سامانه دوربین‌ها وظیفه وزارت راه است که پس از تجهیز آن را در اختیار پلیس قرار دهد، گفت: در حال حاضر کمتر از ۲۰۰۰ دستگاه دوربین داریم در صورتی که به ۲۰ هزار دستگاه نیاز داریم. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: