جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 شهريور 1400     
آمادگی پلیس برای ترافیک پایتخت در نیمه دوم سال

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز،رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آمادگی این پلیس برای مدیریت ترافیک در نیمه دوم سال خبر داد.

سردار محمد حسین حمیدی ، درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ برای نیمه دوم سال گفت: ما در پلیس راهنمایی و رانندگی خودمان را برای شرایط حداکثری آماده کرده‌ایم. یعنی این شرایط را در نظر گرفتیم که اگر مدارس و دانشگاه ها و ... همگی از اول مهر فعال باشند چه تمهیداتی باید اتخاذ کنیم.
 
وی ادامه داد: حالا اگر هم اینطور نباشد و مدارس یا دانشگاه ها بازگشایی نشود، باز هم ما چیزی را از دست نخواهیم داد و این آمادگی در ماموران ما وجود خواهد داشت تا هر زمان که بازگشایی ها انجام شد، اقدامات خود را اجرای کنند.
 
رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بخشی از آمادگی ما هم مربوط به تغییر ساعات و نیمه دوم سال است که در این خصوص نیز اقدامات لازم انجام شده و هماهنگی‌ها و تمهیدات لازم را اتخاذ کرده‌ایم تا بتوانیم در نیمه دوم سال ترافیک را به طور کامل مدیریت کنیم.
 
حمیدی افزود: در مجموع پلیس راهور تهران بزرگ برای مدیریت ترافیک در نیمه دوم سال آمادگی لازم را دارد و هماهنگی های مربوطه پیرامون آن انجام شده است.
 
 همه ساله با فرارسیدن نیمه دوم سال و آغاز مهرماه حجم ترافیک در معابر پایتخت افزایش پیدا می‌کند که این موضوع ناشی از تغییر ساعت رسمی کشور، بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و ... است. امسال نیز در شرایطی که تاکنون گفته شده که امکان بازگشایی مدارس و دانشگاه ها به دلیل شرایط شیوع کرونا وجود ندارد، اما باز هم پیش بینی می‌شود که تغییر ساعت رسمی کشور منجر به افزایش حجم ترافیک شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: