جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 27 خرداد 1400     
مجید فراهانی:
اجازه ندهیم اقلیتی پنج درصدی برای شهر تصمیم بگیرد

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،عضو شورای شهر تهران گفت: نباید اجازه دهیم تا اقلیتی پنج درصدی برای 100 درصد مردم شهر تصمیم بگیرند.

مجید فراهانی نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در گردهمایی حامیان لیست" جمهور" که عصر چهارشنبه در شهرک ولیعصر برگزار شد، گفت: همه ما آرزوی توسعه کشور را داریم و اما شرایطی که امروز کشور ما در آن قرار دارد مقتضی کشور ما نیست. ما امروز نیاز داریم تا از ظرفیت های گردشگری و دیگر حوزه ها برای رشد کشور استفاده کنیم.
 
ویبا بیان اینکه یکی از مهمترین حلقه های مفقوده از مشروطه تا کنون مسئله مردم سالاری و جمهوریت بوده است، افزود: مسئله جمهوریت علی رغم فراز و نشیب های فراوان همواره به عنوان یک مسئله و مطالبه مردم بوده است و ما در دوره های مختلف از مشروطه، پیروزی انقلاب اسلامی، دوم خرداد و ... شاهد آن بوده ایم.
 
وی با اشاره به شکل  شوراها در دوره اصلاحات، گفت: شوراها تجربه ارزشمندی بود که در دوره اصلاحات کلید خورده و نتیجه آن واگذار کردن امور مردم به مردم از شهرها تا عمق روستاها بود.
 
این نامزد مورد حمایت فهرست جمهور با تاکید بر اینکه همه ما تلاش می کنیم تا زندگی بهتری ایجاد کنیم، افزود: واقعیت این است که انتخابات یک فرصت بی بدیل برای انتخاب شایسته ترین هاست. حل مسائل و مشکلات تهران در گروی انتخاب نمایندگان واقعی مردم است. متاسفانه امروز شاهدیم بعضی از افرادی که اعتقادی به رأی مردم ندارند می خواهند با مشارکت حداقلی به قدرت برسند.
 
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران خطاب به شهروندان گفت: اقلیتی پنج درصدی می خواهد با مشارکت حداقلی سرنوشت مردم را رقم بزند، اجازه ندهید تا سرنوشت ۱۰۰ درصد مردم از سوی این اقلیت رقم بخورد.
 
فراهانی با بیان اینکه مهمترین دغدغه ما جمهوریت نظام است، گفت: ما در این زمینه احساس خطر می کنیم و نگرانیم که در دوره های بعدی دیگر چیزی به نام جمهوریت وجود نداشته باشد.
 
نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم تا افرادی با سوء استفاده از فضای پیش آمده و سردی مردم نسبت به انتخابات دوباره شعارهای رنگارنگ می دهند و صراحتا با عنوان دوباره خدمت می خواهند به دوره ای برگردند که مردم در آن ۱۴ سال شاهد آن بودند. می خواهند دوباره به شهرفروشی بازگردیم.
 
وی ادامه داد: ما در دوره چهار ساله، عدالت منطقه ای را رعایت کردیم. اصلی ترین دغدغه ما عدالت در شهر بود. ما امروز هم تیم شدیم و ۲۱ عضو لیست جمهور می خواهیم تا اجازه چپاول دوباره منابع شهر را به سودجویان و سوداگران شهر ندهیم.
 
این عضو فهرست انتخاباتی لیست جمهور با اشاره به ضرورت توزیع مناسب و عادلانه خدمات در تهران گفت: مسئله ما عدالت در جنوب شهر و کم کردن فاصله شمال و جنوب است. فاصله طبقاتی باید کم شود. چرا در یک منطقه از تهران باید ۲۶ بیمارستان و در منطقه ای دیگر مانند منطقه ۱۹ حتی یک بیمارستان هم نباشد. ما در این دوره از شورای شهر زمینی را برای ساخت یک بیمارستان مجهز برای شهروندان جنوب تهران اختصاص دادیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: