جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 خرداد 1400     
استاندار تهران تاکید کرد
ضرورت افزایش سقف تسهیلات جهت اتمام پروژه ها

 به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز،استاندار تهران بر افزایش سقف تسهیلات و افزایش ۲ درصدی یارانه تسهیلات توسط سازمان برنامه و بودجه برای پروژه های جهش تولید تاکید کرد.

 انوشیروان محسنی بندپی در اولین کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری مشترک با جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: با توجه به افزایش تورم و افزایش قیمت لوازم مصرفی پروژه‌های جهش تولید بایستی سقف تسهیلات اضافه شود و یارانه تسهیلات نیز ۲ درصد افزایش یابد که این موضوع در سازمان برنامه و بودجه باید تایید شود.
 
وی افزود: اهمیت کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری فعالیت بیشتری را می‌طلبد و هرکدام متولی خاصی دارد و شرح وظایف نیز ابلاغ شده است. دو کمیته اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری نیز مشخص شده تا فعالیت ها روان‌تر پیش برود، به علاوه جلسات اقتصاد مقاومتی نیز باید به صورت متناوب برگزار شود.
 
وی ادامه داد: ۴۳ پروژه جهش تولید در استان تهران وجود دارد که ۲۱ پروژه در حوزه جهادکشاورزی است و ۹۰ درصد این پروژه‌ها در شش ماه اول سال جاری افتتاح می‌شود. ۹ پروژه در حوزه صنعت داریم که سه پروژه مربوط به شهرک‌های صنعتی است و بقیه پروژه‌ها با زمان‌بندی تا پایان ۶ ماه اول سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.
 
استاندار تهران تاکید کرد: سه پروژه در حوزه دانش بنیان وجود دارد که دو پروژه به سرانجام رسیده و یک پروژه دیگر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ضمن اینکه ۱۰ پروژه جهش تولید در حوزه گردشگری داریم که 9 پروژه آن در شش ماه اول به بهره‌برداری می‌رسد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: