جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 ارديبهشت 1400     
معاون استاندار تهران خبر داد
کاهش ۲.۵ درصدی تلفات منجر به فوت در سال گذشته

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه ۴۳۸ نقطه پرخطر در سطح استان داریم که ۳۲۲ نقطه ایمن شده از کاهش ۲.۵ درصدی تلفات منجر به فوت در سال گذشته خبرداد.

عبدالرضا چراغعلی در جلسه شورای ترافیک در مورد تلفات ناشی از تصادفات در سطح استان تهران گفت: در مجموع سال گذشته تصادفات منجر به فوت ۲.۵ درصد کاهش داشته اما در دو ماه پایان سال یعنی بهمن و اسفند ۹۹ با توجه به افزایش سفرها رشد ۵۰ درصدی حوادث منجر به فوت و منجر به جرح را در استان داشتیم.
 
وی با بیان اینکه اکثریت تلفات ترافیکی در استان تهران مربوط به شهرها است در حالی که در کشور تلفات برون شهری زیاد است افزود: جهت احصاء نقاط پرخطر استان در شرق، غرب و تهران بزرگ جلسات میدانی شورای ترافیک صورت می گیرد تا این نقاط اولویت بندی و دسته بندی شود. با اعتبارات استانی و با توجه به اینکه سهم قابل توجه ترافیک استان تهران به صورت ملی می‌باشد نیازمند منابع ملی است که این موضوع پیگیری می شود.
 
چراغعلی با اشاره به لزوم رعایت ضوابط ترافیکی توسط مردم و پیگیری اقدامات توسط مسئولین تاکید کرد: ۴۳۸ نقطه پرخطر در سطح استان داریم که ۳۲۲ نقطه ایمن شده و ایمن سازی ۱۶۱ نقطه دیگر از اولویت های سال جاری است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: