جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 فروردين 1400     
الزام شهردار تهران به ارائه سند تحویل و تحول شهرداری

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،طرح دوفوریتی "الزام شهرداری تهران به ارائه گزارش و سند تحویل و تحول شهرداری تهران مبتنی بر کارنامه مدیریت شهری دوره پنجم" با ۱۷ رأی موافق اعضای شورای شهر تهران تصویب شد.

علی اعطا به عنوان پیشنهاد دهنده این طرح در صحن شورای شهر تهران گفت: شورای پنجم بعد از یک دوره ۱۴ ساله مدیریت پیوسته یک جریان سیاسی و فکری و سیاست ها و جهت گیری های تقریباً یکسان، کار خود را آغاز کرد.
 
وی با بیان اینکه این تغییر ناشی از اراده و خواست مردم ایجاد شد، ادامه داد: رأی مردم مبنی بر این بود که این رویکردهای جاری باید تغییر پیدا کند و شهر تهران به گونه‌ای دیگر اداره شود. این تغییر و اراده در انتخاب اعضای شورا، برنامه‌ها و شعارهایی که داده بودند متبلور شد و به تبع آن، اراده مردم در شورا ، شهرداری و رویکرد مدیریت شهری و برنامه و بودجه شهرداری حاکم شد.
 
وی ادامه داد: اعضای شورا در هفتمین جلسه دوره پنجم خود در تاریخ ۲۱ شهریور ۹۶ طرح دوفوریتی را تصویب کردند که بر اساس آن شهرداری تهران به تهیه و ارائه گزارش و سند تحویل و تحول مدیریت شهری حداکثر ظرف ۱۰۰ روز، ملزم شد.
 
سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه شهردار وقت گزارش متناظری را تهیه و به شورا ارائه کردند، گفت: سند تحویل و تحول سال ۹۶ می گفت ما چه چیزی را تحویل گرفتیم و سند تحویل و تحول سال ۱۴۰۰ می گوید ما چه چیزی را تحویل خواهیم داد. سند تحویل و تحول سال ۱۴۰۰ گزارش روتینی که جنبه تبلیغاتی دارد و روابط عمومی ها آن را تعیین می کنند نیست؛ بلکه گزارش مستند و دیتا محور در حوزه های مختلف اداری است که با صورت‌بندی مقایسه‌ای برای مخاطب قابل فهم باشد .
 
اعطا تاکید کرد: این سند توسط شهردار تهران در صحن شورا ارائه خواهد شد و قابلیت انتشار پیدا خواهد کرد.
 
اعضای شورای شهر تهران با تصویب این طرح به پیروز حناچی شهردار تهران مهلت دادند که تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ سند را تهیه، تنظیم و به شورای شهر ارسال و در صحن علنی شورا قرائت کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: