جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 فروردين 1400     
رئیس کمیته محیط‌ زیست شورای شهر تهران تاکید کرد
لزوم اقدام عاجل دولت برای اجرای قانون حمایت قضائی از جنگلبانان و محیط‌بانان

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،رئیس کمیته محیط‌ زیست شورای شهر تهران با اشاره به شهادت دو محیط‌بان زنجانی در هفته گذشته بر لزوم اقدام عاجل دولت در راستای اجرای قانون حمایت قضائی از جنگلبانان و محیط‌بانان تاکید کرد.

سید آرش حسینی میلانی در دویست و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به شهادت دو محیط‌بان زنجانی در هفته گذشته، گفت: از فراکسیون محیط زیست مجلس درخواست می‌کنم با بازنگری اساسی در قانون شکار و صید زمینه‌های بروز چنین فجایعی را برطرف کنند. از دولت هم درخواست می‌کنم در راستای اجرای قانون حمایت قضائی از جنگلبانان و محیط‌بانان اقدام عاجل به عمل آورند و مشکلات پرداخت دیه این عزیزان برطرف شود. 
 
وی در ادامه افزود: از معاونت خدمات شهری منطقه ۱۲ بابت تملک باغ علاءالدوله به مبلغ حدود ۶۸ میلیارد تومان تشکر می‌کنم. 
 
وی ادامه داد: در هفته گذشته در خیابان ولیعصر شاهد سقوط یک درخت چنار سبز حدودا ۶۰ساله با وزش باد خفیف بودیم که نگرانی‌هایی را درباره وضعیت پایداری درختان کهسنال شهر ایجاد کرده است. با وجود تهیه شناسنامه برای درختان خیابان ولیعصر توسط شهرداری همچنان خلاء جدی درباره وضعیت زیرسطحی درختان این خیابان مشاهده می‌شود.
 
وی تاکید کرد: بر همین اساس به شهرداری تهران تذکر می‌دهم در اسرع وقت برنامه عملیاتی برای انجام پایش زیرسطحی درختان ولیعصر را به شورای شهر ارسال کرده و سازمان بوستان‌ها با همکاری سازمان آتش نشانی گزارش جامعی از آمار سقوط درختان و ناپایداری مشهود به تفکیک شریان‌های اصلی شهر تهیه و منتشر نمایند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: