جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 اسفند 1399     
رونمایی از اطلاع نگاشت جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و عرصه نظم و امنیت

 به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز،فرمانده ناجا با بیان اینکه افتخار می کنیم مشغول دفاع از امنیت کشور هستیم، گفت: مجاهدت ها و ایثارگری های همکارانم همانند ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

 سردار "حسین اشتری" در آئین نکوداشت روز جانباز که در ستاد فرماندهی ناجا همزمان به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر استان ها برگزار شد، اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، قمر بنی هاشم(ع) و روز جانباز، امام زین العابدین و میلاد امام زمان (عج) را تبریک گفت.
 
وی در ادامه با درود به ارواح پاک و مطهر شهدا و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای جانبازان و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه این ایام یادآور رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان و جانبازان عزیز است، اظهارکرد: اگر با یک نگاه عمیق به موضوعات کشور بنگریم، درمی یابیم سربلندی، اقتدار، امنیت و پیشرفت های امروز کشور را مدیون خون پاک شهدا و جانبازان گرانقدر هستیم و دستاوردهای بزرگی که به حول و قوه الهی نصیب مردم ما شده به دلیل این ایثارگری ها بوده است.
 
اشتری با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و جهاد جانانه ای را در این مدت به نمایش گذاشتند به فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد.
 
وی ادامه داد: اعمال و نیات شهدا و جانبازان، الهی و مقدس بود که ماندنی شدند و هر کاری که برای رضای خداوند باشد، جاودانه خواهد بود.
 
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی با تأسی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس امنیت و حراست از مرزهای کشور را بر عهده دارند و حافظ جان، مال و ناموس مردم هستند که این امر ادامه دادن راه مقدس شهدا و جانبازان این مرز و بوم است.
 
اشتری با بیان اینکه اگر از رزمنده ای بپرسید که علت حضورش در میادین جنگ چه بوده است قطعا پاسخی غیر از این نخواهید شنید که برای دفاع از امنیت و ناموس کشورم بوده است، تصریح کرد: همکارانم در سراسر کشور همان دفاع را انجام می دهند که از این بابت خداوند را شاکرم که ادامه دهنده راه شهدا هستیمۀ موید این امر تقدیم بیش از ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی است.
 
فرمانده ناجا با اشاره به اینکه افتخار می کنیم مشغول دفاع از امنیت کشور هستیم، ادامه داد: مجاهدت ها و ایثارگری های همکارانم همانند ایثارگری های ۸ سال دفاع مقدس است به گونه ای که امروز همه همکارانم در نیروی انتظامی از مرز تا مرکز در انجام ماموریت ها و وظایف محوله به درجه رفیع شهادت نائل می شوند تا هیچکس نتواند به حریم مردم و کشور تعدی و تجاوز کند.
 
اشتری با اشاره به فرمایش سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه کل ایران حرم است و همه در حال پاسداری و دفاع از ارزش های حرم جمهوری اسلامی ایران هستیم، خاطرنشان کرد: در یک سالی که گذشت شاهد رشادت ها و حضور مستمر و پررنگ کلیه کارکنان خدوم ناجا، به‌ویژه در مقابله با ویروس منحوس کرونا و نیز چهارشنبه آخر سال بودیم و از این حیث افتخار می کنم که همیشه و در همه حال خدمتگزار مردم هستیم.
 
وی با بیان این که همکارانم به صورت ۲۴ ساعته و با روحیه ای بالا راهی که شهدا و جانبازان طی کرده اند را ادامه می دهند، گفت: ما به خانواده های معظم شهدا و جانبازان مدیونیم و وظیفه خود می دانیم که در هر شرایطی رسیدگی به امور آنان را اولویت خود قرار دهیم.
 
اشتری افزود: دشمنان بیکار ننشسته اند و همیشه در صدد بودند که حقیقت ها را وارونه جلوه دهند و وانمود کنند که جمهوری اسلامی ایران هیچ پیشرفتی در دستاوردها نداشته است و ما در حوزه های علمی، فن آوری، پزشکی، دفاعی و ... توفیقات بسیار بالایی را شاهد هستیم و باید مراقب باشیم در جامعه به گونه ای عمل کنیم تا دشمن به اهدافش نرسد.
 
در حاشیه این مراسم از ۲۱ جانباز پاسدار تقدیر و نیز از اطلاع نگاشت جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و عرصه نظم و امنیت رونمایی شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: