جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 اسفند 1399     
گستراندن دو کیلومتر فرش گل در حاشیه معابر جنوب غرب پایتخت

 به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت: در راستای افزایش چشم اندازهای بصری و تلطیف روحیه شهروندان پیش از آغاز سال جدید، دو کیلومتر فرش گل در حاشیه و شریانهای ارتباطی گسترانده شد.

 سید محمد فیاض با اشاره به این که مدیریت شهری به عنوان متولی اصلی در اداره امور شهر، برای استقبال از نوروز برنامه های متنوعی را پیش بینی و به اجرا در خواهد آورد، اظهار کرد: علاوه بر گسترانده شدن این حجم از فرش گل در حاشیه معابر و شریانهای ارتباطی، هزاران اصله نهال به مناسبت فرا رسیدن هفته درختکاری و منابع طبیعی میان شهروندان توزیع و در بوستانها و حاشیه معابر غرس شد.
 
او ادامه داد : استقرار چندین المان تخم مرغ رنگی از جنس فایبرگلاس به همراه گستراندن سفره هفت سین نوروزی در مبادی ورودی و خروجی و میادین اصلی از دیگر اقدامات پیش بینی شده برای استقبال از نوروز ۱۴۰۰ است.
 
این مقام مسئول همچنین از بازپیرائی و رنگ آمیزی انواع المانهای شهری نظیر هندریل، پرتابلهای تبلیغاتی، جداره های بدمنظر و پلهای عابر پیاده به همراه اجرای طرح کوچه رنگ در قدیمی ترین معبر واقع در بخش حریم و نور پردازی ابنیه های تحت پوشش بخش دیگری از این اقدامات را در بر گرفته است.
 
 فیاض در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به راه اندازی دومین شعبه از فروشگاه های زنجیره ای گلماند در مجموعه شهربانو به جهت فرهنگ سازی میان شهروندان و اهمیت مقوله تفکیک پسماند از مبداء، یاد آور شد: همزمان با اجرای این قبیل اقدامات، جداول، انهار، مسیلها، المانهای شهری، مخازن مکانیزه زباله و المانهای شهری بطور مستمر پاکسازی و شستشو تا شهروندان بدون دغدغه خاطری در ایام شیوع ویروس کرونا به استقبال ایام نوروز بروند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: