جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 اسفند 1399     
افتتاح فاز دوم مرکز بازپروری کهریزک

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، در جریان افتتاح ۳۷ پروژه عمرانی در پایتخت، فاز دوم مرکز نگهداری از معتادان متجاهر در کهریزک افتتاح شد.

 سردار حسین رحیمی در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی پلیس پایتخت که با حضور فرمانده ناجا و در مقر مرکزی فاتب برگزار شد، گفت: امروز ۳۷ پروژه عمرانی به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر به بهره برداری رسید از جمله این پروژه ها حسینیه ای در ستاد فاتب بود که با اعتبار ۲۲ میلیارد تومانی افتتاح شد.
 
وی ادامه داد: مرکز بازپروری معتادان متجاهر «مهر سروش» در کهریزک نیز که فاز نخست آن پس از تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک افتتاح شده بود مورد توجه قرار گرفته و در جریان آن فاز دوم این مجموعه با ظرفیت پذیرش بیش از ۵۰۰ نفر افتتاح شد. این مجموعه با تدبیر فرمانده ناجا  افتتاح شد.
 
وی افتتاح مجموعه ورزشی، کلانتری و... را نیز از دیگر پروژه ها اعلام کرد و گفت: با توجه به تأکید زیاد فرمانده ناجا بر موضوع حقوق شهروندی ، بازداشتگاه پلیس آگاهی که متعلق به حدود ۴۰ سال قبل بود،  مورد بازسازی قرار گرفته و بازداشتگاهی جدید با ۳۰۰۰ مترمربع و با رعایت تمام اصول و حقوق شهروندی ساخته شده که در حال اتمام است.
 
سردار رحیمی افزود: چهار پمپ بنزین نیز در مقرهای انتظامی مختلف در شرق، غرب، جنوب و ستاد فاتب به بهره برداری رسید. ۱۸ قطعه  زمین برای ساخت کلانتری نیز مد نظر قرار گرفته که مثلا یکی از این زمین ها ۳.۵ هکتار است ، در مجموع نیز بیش از ۸ هزار مترمربع زمین با اعتبار ۹۶۳ میلیارد تومانی برای این اقدامات پیش بینی شده است.
 
رحیمی تأکید کرد که انشاءالله با یاری خداوند در سال ۱۴۰۰ نیز نهضت عمرانی ادامه داشته باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: