جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 اسفند 1399     
مراقب قالیشویی‌های جعلی باشید

ایسنا: رئیس اتحادیه فرش دستباف مشهد گفت: گشت‌های مشترک بازرسی با بازرسین اتاق اصناف مشهد و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی آغاز شده تا بدین وسیله از فعالیت قالیشویی‌های غیرمجاز جلوگیری شود.
 
هادی مخملی در خصوص فعالیت قالیشویی‌ها در ایام پایانی سال اظهار کرد: شهروندان آگاه باشند که عده‌ای از افراد سودجو با انتشار اوراق تبلیغاتی با چند خط تلفن همراه و یا از طریق آگهی‌های غیر مجاز در سایت دیوار تبلیغات کرده و اقدام به جمع‌آوری فرش از منازل می‌کنند.
 
وی تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا قبل از اقدام به برون‌سپاری قالی‌های خود به قالیشویی‌ها از ماهیت و مجاز بودن این مراکز از طریق اتحادیه اطمینان حاصل نمایند.
 
مخملی افزود: شهروندان باید برای اطلاع از ماهیت این مراکز با شماره‌های اتحادیه که عبارتند از 38544219-38546309 تماس حاصل فرمایند. همچنین شهروندان کارت‌شناسایی راننده را بررسی کرده و شماره ماشین مربوطه را یادداشت برداری کنند.
 
رئیس اتحادیه فرش دستباف مشهد ادامه داد: در صورت رخ دادن هر مشکلی شهروندان باید به اتحادیه مراجعه کرده و از قالیشویی مربوطه شکایت کنند.
 
وی عنوان کرد: در خصوص فعالیت مراکز قالیشویی‌ در ایام پایان سال گشت‌های مشترک بازرسی با بازرسین اتاق اصناف مشهد و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی آغاز شده و از فعالیت قالیشویی‌های غیرمجاز جلوگیری می‌شود.
 
مخملی از برگزاری جشنواره فروش فوق العاده نوروز 1400 در ایام پیش‌رو خبر داد و افزود: در جشنواره فروش فوق العاده نوروز 1400 تلاش می‌شود تا قالیشویی‌هایی که اعلام آمادگی می‌کنند و منتخب اتحادیه هستند حضور فعال داشته باشند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: