جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 9 بهمن 1399     
استاندار تهران خبر داد
رونمایی از درگاه الکترونیک استان تهران در دهه فجر

 به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز،استاندار تهران با اشاره به لزوم توسعه دولت الکترونیک از رونمایی درگاه الکترونیک استان تهران در دهه فجر خبر داد.

 انوشیروان محسنی بندپی در چهارمین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت با اشاره به لزوم ارزیابی دستگاه های اجرایی، اظهارکرد: شاخص های عمومی و اختصاصی جهت ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی با هدف ارتقاء عملکرد و بهبود فرآیندهای خدمت رسانی به مردم می باشد. در راستای تقویت شاخص ها و ارتقاء عملکردها، آسیب شناسی از ارزیابی سال های گذشته ضروری است تا هر دستگاه با نقاط ضعف و قوت خود جهت رفع نقاط ضعف آشنا شود.
 
وی با اشاره به ضرورت توجه به شاخص الکترونیکی شدن خدمات، افزود: درگاه الکترونیک استان تهران در دهه فجر رونمایی می شود که در قالب این درگاه ۶۰۰ خدمت دستگاه های اجرایی احصا و به صورت الکترونیک ارائه خواهد شد.
 
بندپی ادامه داد: با توجه به ابلاغ شاخص های اختصاصی جهت ارزیابی عملکرد، دستگاه های اجرایی جهت احصا و همچنین ابلاغ این شاخص ها باید با دقت و بر مبنای اصولی اقدامات را پیگیری کنند. رتبه استان تهران در شاخص دولت الکترونیک در وضعیت خوبی قرار دارد، با این حال جهت توسعه زیرساخت ها و پیگیری اقدامات لازم جهت ارتقاء این شاخص جلسه‌ای با حضور مسئولان امر برگزار می شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: