جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 دی 1399     
احداث خیابان کامل در ۱۰ معبر پایتخت +اسامی

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرایی شدن طرح خیابان کامل در ۱۰ معبر شهر تهران خبر داد.

سید مناف هاشمی با اشاره به مصوبات شورای ترافیک تهران گفت: بر اساس نتایج مطالعات صورت گرفته از سوی معاونت مطالعات و برنامه ریزی ، اجرای خیابان کامل در ۱۰ معبر شهر تهران مصوب و در دستور کار قرار گرفت.
 
به گفته معاون شهردار تهران، اجرای خیابان کامل در خیابان شهرداری منطقه ۱ حدفاصل میدان قدس تا میدان تجریش، بلوار خوردین حدفاصل میدان صنعت تا بلوار دادمان در منطقه ۲ ، خیابان شهید آیت حدفاصل بزرگراه رسالت تا فرجام در منطقه ۴ ، خیابان های فاطمی تا جمهوری اسلامی در محدوده مناطق ۶ و ۱۱ ، حدفاصل حسن آباد تا میدان حر در منطقه ۱۱، خیابان سی متری نیروی هوایی در منطقه ۱۳ حدفاصل دماوند تا پیروزی، بلوار دستواره در منطقه ۱۶ ، بلوار معلم در منطقه ۱۸ ، خیابان فداییان اسلام در منطقه ۲ و بلوار شاهد در منطقه ۲۱ در دستور کار قرار گرفت.
 
هاشمی، هدف از اجرای طرح خیابان کامل را استفاده از راه برای همه افراد جامعه اعم از پیاده، سواره ، دوچرخه سوار و... عنوان کرد و افزود: لازمه اجرای این طرح مناسب سازی و ایمن سازی پیاده روها ، احداث و تجهیز مسیر دوچرخه و دسترسی آسان به سیستم کامل حمل ونقل عمومی و کارآمد است که توجه ویژه در این طرح به موضوع انسان محوری است.
 
وی در ادامه به اجرای پایلوت طرح "موتوریار" طی ماه گذشته اشاره کرد و گفت: نتایج اجرای این طرح نیز در شورای ترافیک تهران ارایه و مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد حمایت های لازم از این طرح در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران صورت گیرد.
 
هاشمی در خصوص طرح" موتوریار" اظهار داشت: همیشه برخورد سلبی و هدایت موتورسیکلت به پارکینگ در برابر تخلف صورت گرفته از سوی موتورسیکلت سواران مطرح بوده و هست. در این طرح ، موتور سیکلت سوار متخلف گزینه دیگری هم دارد که با هماهنگی پلیس راهور ۲ ساعت کاور پلیس را بر تن کرده  و در محلی که خودش تخلف کرده است ایستاده و موتور سیکلت سواران متخلف را به اجرای صحیح قانون و نظم در رانندگی هدایت خواهد کرد.
 
به گفته معاون شهردار تهران الزامات قانونی اجرای طرح "موتوریار" اخذ شده و مورد استقبال پلیس راهور نیز قرار گرفته است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: