جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 آذر 1399     
بازسازی ۳۵ دستگاه اتوبوس فرسوده در اهواز

 به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز،عملیات بازسازی ۳۵ دستگاه اتوبوس در کارگاه بازسازی اتوبوس‌های فرسوده سازمان اتوبوسرانی اهواز در حال انجام است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در حاشیه بازدید فعالان اجتماعی از کارگاه بازسازی اتوبوس‌های فرسوده گفت: در فاز اول ۲۵ دستگاه اتوبوس فرسوده به صورت کامل بازسازی و ابتدای شهریورماه وارد چرخه حمل و نقل شدند و هم اکنون در فاز دوم ۳۵ دستگاه دیگر نیز در حال بازسازی هستند.
 
کوروش سبزعلی افزود: با وجود مشکلات متعدد از جمله؛ بیماری کرونا، مشکلات اقتصادی و گرانی‌های به وجود آمده در بحث قطعات و تجهیزات، اما سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز به همت شهرداری همچنان به خدمتگزاری مشغول هستند و بازسازی اتوبوس‌های فرسوده با قدرت بیشتر در حال انجام است.
 
محمدرضا ایزدی عضو شورای اسلامی شهر اهواز در این بازدید گفت: حضور و بازدید فعالان اجتماعی می‌تواند در ارائه پیشنهادات، مطالبه گری‌ها و بازگویی وقایع موثر در بینش آن‌ها تأثیر بگذارد و تصمیم‌گیری و انتقاد و اعلام نظر دقیق‌تری داشته باشند.
 
او افزود: کارگاه بازسازی به این شکل و راه اندازی تجهیزات در این سطح پیشرفته و با تکیه بر توان جوانان درون سازمانی، برای اولین بار در اهواز به وجود آمده و در طول عمر ۹۰ ساله شهرداری این اتفاق خوب رخ داده است.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: