جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 آبان 1399     
آغاز طرح زمستانی پلیس راهور در تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز،،معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز طرح زمستانی پلیس راهور تهران بزرگ از امروز خبر داد.
 
سرهنگ علی همه‌خانی دراین‌باره گفت: از صبح امروز طرح زمستانه پلیس راهور تهران بزرگ به وسعت تمامی معابر شهر تهران به مرحله اجرا در آمد .
 
وی گفت : این طرح که با  آمادگی کامل عوامل پلیس راهور  برای شرایط جوی پیش رو و در فصل بارندگی و برف پیش بینی شده  ، با استقرار تیم های پلیس راهور تهران بزرگ و دستگاه های ذیربط در معابر  و میادین و بزرگراههای پایتخت از صبح امروز شروع و این سازمان ها  اقدامات و فعالیت های  خود را آغاز کردند .
 
همه خانی گفت : یکی از مهمترین کارها در این طرح مشترک، همدلی ارگان ها با یکدیگر است زیرا اگر در بین سازمان ها در هر کار جمعی یکدلی و اتفاق نظر وجود داشته باشد ، اقدامات و کارها سریع تر پیش رفته و هدف نهایی حاصل می‌شود و در این طرح نیز همدلی  واتحاد بین دستگاههای اجرایی است که می تواند راه را برای نظم و سهولت تردد شهروندان هموار سازد .
 
وی افزود : پیش بینی های هواشناسی از شرایط جوی در فصل بارندگی نیز ما را در هر چه بهتر انجام دادن  فعالیت ها و چینش نیروها و اطلاع رسانی های به موقع به شهروندان  و استفاده حداکثری از توان پلیس برای ایمنی  تردد  شهروندان و برقراری نظم عبور  و مرور کمک خواهد کرد و تصمیم گیری ها را در مورد طرح ها و استقرار عوامل در معابر سهولت می بخشد . 
 
معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : یکی از دغدغه های پلیس راهور در فصول بارندگی مخصوصا در حین بارش  برف ، لغزنده شدن سطح معابر است که پس از بارش  ها این اتفاق می افتد و حرکت خودروها کند شده و بر ترافیک معابر  افزوده می شود که خوشبختانه در این طرح با تمهیداتی که اندیشیده شده و اعزام سریع نیروهای برف روبی و با استفاده از دستگاههای مکانیزه  به محل های  اعلامی پلیس راهور ، این مهم تحقق یافته و نگرانی در این خصوص نداریم .
 
وی  به شهروندان اطمینان داد  پلیس راهور تهران بزرگ با رصدی که از معابر شهری پایتخت توسط دوربین های مرکز کنترل ترافیک هوشمند در تمامی ساعات شبانه روز و ۲۴ ساعته دارد تمامی آبگرفتگی ها و بارش ها را رصد نموده و به موقع هرگونه کندی حرکت و توقف خودروها را در شرایط جوی به همکاران خود و عوامل اجرایی منتقل نموده و اجازه نخواهد داد شهروندان و رانندگان در ترافیک ناشی از ریزش برف و باران در خودرو منتظر بمانند .



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: