جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 مهر 1399     
تجهیز اتوبوس‌های درون شهری یزد به سامانه ایستگاه گویا

 به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز،رئیس کمیته مناسب سازی شهری شورای اسلامی شهر یزد از تجهیز اتوبوس‌های حمل و نقل درون شهری به سیستم ایستگاه گویا خبر داد.

سپنتا نیکنام گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی این کمیته و با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک و سازمان فاوای شهرداری یزد، اتوبوس‌های حمل و نقل درون شهری به سیستم ایستگاه گویا تجهیز می‌شوند.تجهیز اتوبوس‌های درون شهری یزد به سامانه ایستگاه گویا
 
وی افزود: با راه اندازی این سیستم، نام ایستگاه فعلی و ایستگاه مقصد از طریق صفحه نمایش برای ناشنوایان و به صورت صوتی برای نابینایان اعلام می‌شود.
 
نیکنام با اشاره به اقدامات مربوط به مناسب سازی اتوبوس‌های عمومی برای معلولان جسمی_ حرکتی در سال ۹۸، ادامه داد: با این اقدام اتوبوس‌های عمومی برای جامعه بیشتری از معلولین مناسب سازی می‌شود.
 
رئیس کمیته مناسب سازی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: نظر به اینکه از پارسال برنامه ریزی برای این امر صورت نگرفته و در ردیف بودجه پیش بینی نشده بود، در حال حاضر یک اتوبوس به طور کامل تجهیز می‌شود، تا علاوه بر امکان استفاده به صورت پایلوت، برآورد هزینه‌ها و نیز برنامه ریزی لازم برای اجرای طرح برای تمامی اتوبوس‌ها انجام شود.
 
نیکنام افزود: آن بخش از هزینه مناسب سازی که با جابه‌جایی ردیف بودجه قابل تأمین باشد برای امسال در دستورکار قرار می‌گیرد و مابقی هزینه‌ها در ردیف بودجه سال آینده پیش بینی می‌شود.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: