جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 مهر 1399     
شهردار منطقه۲۱ خبر داد
پیشرفت ۴۰درصدی پروژه عمرانی ترافیکی فتح-باغستان

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،شهردار منطقه ٢١ از پیشرفت ۴۰درصدی پروژه عمرانی ترافیکی فتح-باغستان خبر داد.

 رضا رجب زاده در تشریح این پروژه گفت: پروژه فتح باغستان با ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است. شمع های شمالی و جنوبی تکمیل شده، سقف زیرگذر از سمت شمال خاک برداری و در حال بتن ریزی است. بعد از احداث سقف شمالی و جنوبی زیرگذر، تغییر ترافیکی در بزرگراه داده و خاک برداری انجام می شود.
 
وی با اشاره به ادامه تامین اعتبار پروژه گفت: بخشی از تعهدات شهرداری باغستان و فرمانداری شهریار انجام شده و بخشی هم باقی مانده است. برای اینکه این پروژه در زمان مشخص به بهره برداری برسد لازم است تعهد مالی باقی مانده پرداخت شود.
 
وی ادامه داد: احداث تقاطع فتح باغستان با قرارداد اولیه تقریبا ۲۰میلیارد تومان آغاز شد. این در حالی است که در حین انجام عملیات معارضات تاسیساتی برق، گاز و مخابرات حتی ریل راه آهن همگی باعث شد طرح به اعتبار مالی بیشتری نیازمند باشد.
 
وی با ابراز امیدواری از تامین اعتبار باقی مانده طرح، به شهروندان اطمینان داد پروژه زیر گذر فتح باغستان تا انتهای سال به بهره برداری برسد. پروژه احداث زیر گذر فتح–باغستان که با تدبیر مدیریت شهری منطقه۲۱ آغاز شده، قرار است مسیر شرق بزرگراه فتح را به سمت جنوب و شهرهای باغستان و شهریار پیوند دهد.زیر گذر فتح باغستان، یک طرح فرامنطقه ای است که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، شهرداری و فرمانداری شهرهای باغستان و شهریار در تامین اعتبار آن مشارکت دارند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: