جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 مهر 1399     
با تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا؛
آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی با نیمی از ظرفیت

 به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز،، فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر از اسفند سال گذشته با تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا تعطیل شد و در خرداد امسال دوباره با مصوبه ستاد مشغول به کار کرد، ولی پس از چند روز با مبتلا شدن برخی از رانندگان و مسافرها دوباره فعالیتش متوقف شد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بوشهر می‌گوید که از امروز با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا، نیمی از خطوط اتوبوسرانی فعال شده و برای شروع کار ۳۰ دستگاه آماده فعالیت است که فعلاً ۱۶ دستگاه اتوبوس در خط رفت‌وآمد می‌کنند.
 
حسن شجاعی‌پور افزود: یازده خط ویژه در شهر بوشهر، هلیله، نیروگاه و بندرگاه مسافران را جابه‌جا خواهند کرد.
 
او با بیان این‌که همه رانندگان ملزم به زدن ماسک و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستند، گفت: از مردم هم خواهش می‌کنیم برای حفظ سلامتی خود و دیگران این شیوه‌نامه‌ها را رعایت کنند.
 
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بوشهر اضافه کرد: صندلی‌ها و میله‌های هر اتوبوس، پس از هر رفت و برگشت ضدعفونی می‌شوند و مسافران در جا‌هایی که علامت‌گذاری شده خواهند نشست.
 
شجاعی‌پور هم‌چنین گفت: حریم راننده با مسافر هم با یک پلاستیک جدا شده و برای حفظ سلامتی به مسافران توصیه می‌شود بهای بلیت را با کارت پرداخت کنند.
 
شروع فعالیت‌های اتوبوسرانی بوشهر با تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا بوده و تغییر و یا توقف فعالیت آن هم با تصمیم همین ستاد خواهد بود.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: