جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 1 مهر 1399     
لزوم حفظ تابلوهای قدیمی خیابان های تهران

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از عدم برگزاری جلسات انجام اقدامات فرهنگی برای حادثه هواپیمای اوکراینی و شهادت قاسم سلیمانی انتقاد و بر لزوم حفظ تابلوهای قدیمی خیابان های تهران تاکیدکرد.

احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه قرار بود شورای شهر تهران برای حادثه هواپیمای اوکراینی و شهادت قاسم سلیمانی کار ویژه ای در شهر انجام دهد، گفت: با این در حال نزدیک شدن به سالگرد این واقعه هستیم اما هنوز جلسات تشکیل نشده است و بنده به عنوان نماینده شورا به هیچ جلسه ای دعوت نشدم. جای سوال است که اصلا کاری در این زمینه شده یا نه؟
 
وی افزود:برخی تابلوهای شهری در خیابان سپه و یا فردوسی متعلق به دوران دفاع مقدس هستند و باید حفظ شوند این درحالیست که متاسفانه بسیاری ازاین تابلوها در طول سالهای اخیر از بین رفته اند.
 
مسجد جامعی با اشاره به یک عکس معروف دوران دفاع مقدس گفت: این عکس معروف توسط محمدفرنود ثبت شده و از آنجایی که خیلی خاص و متقاوت است، قرار بود شهرداری تهران یک کار حجمی و سه بعدی روی آن انجام دهد و حتی جلسات مختلفی با حضور هنرمندان داخلی و خارجی برگزارشد اما به نتیجه نرسید و چه خوب می  شود که در فرصت باقی مانده شورای شهر کاری کنیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: