جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 27 شهريور 1399     
ترافیک سنگین در راه های منتهی به مازندران

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها در مبادی ورودی استان مازندران سنگین است.

سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و نباید سفرهای غیرضروری به این استان صورت گیرد، گفت: ترافیک در مبادی ورودی جاده‌های مازندران هم اکنون سنگین و پرحجم است.

رییس پلیس راه مازندران همچنین به اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر تابستان در محور‌های استان اشاره کرد وا فزود: جاده های کندوان و هراز به منظور تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه یکطرفه می‌شوند.

محدودیت ترافیکی جاده کندوان

سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به کرج و آزادراه تهران- شمال یکطرفه خواهد بود.

محدودیت ترافیکی جاده هراز

رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد همه تریلر‌ها در جاده هراز افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی، روز‌های پنجشنبه تا دوشنبه هفته بعد از ساعت ۶تا۲ بامداد در هراز ممنوع اعلام می‌شود.

محدودیت ترافیکی جاده سوادکوه

رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های جمعه و دوشنبه مورخ‌های ۲۸ و ۳۱ شهریورماه از مسیر شمال به جنوب جاده سوادکوه ممنوع است.

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: