جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 مرداد 1399     
آغاز مرحله دوم ارائه خدمات پزشکی به بانوان سرپرست خانوار جنوب شهر

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 گفت: مرحله دوم ارائه خدمات سلامت محور پزشکی به بانوان سرپرست خانوار و فرزندان آنها در جنوب شهر آغاز شد.

محسن فریدی با اشاره به اهمیت غربالگری در پیشگیری از ابتلا به بیماری ها بویژه در وضعیت بحران شیوع ویروس کرونا افزود: این طرح در راستای حمایت از بانوان سرپرست خانوار طی برنامه ریزی زمانبندی شده در چندین مرحله انجام می‌شود.

وی ادامه داد: طرح غربالگری با همکاری اداره امور بانوان و شرکت شهر سالم شهرداری تهران در مراکز بهداشتی درمانی این شرکت با حضور پزشک عمومی، پزشک متخصص شامل ارتوپد و چشم پزشکی و پزشک تشخیص زنان انجام خواهد شد.

به گفته فریدی، به منظور بهره مندی از این خدمات، بانوان سرپرست خانوار به مرکز بهداشتی درمانی شهرداری ارجاع داده شده و در کمترین زمان خدمات را دریافت می کنند. همچنین در صورت نیاز به تکمیل مراحل درمانی مراحل درمان آنها با حمایت شرکت و خیرین تا بهبود بیماری ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش سایت شهر، فریدی در بخش دیگر به اهدای بسته های حمایتی به بانوان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: این بسته ها شامل خواربار و مواد غذایی با مشارکت جمعی از خیرین بوده و به منظور ارائه خدمات حمایتی در شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: