جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 مرداد 1399     
نیاز متروی تهران به ۱۵۰۰ واگن

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،معاون حمل و نقل شهرداری تهران از نیاز پایتخت به ۱۵۰۰ واگن خبر داد.

سید مناف هاشمی در مراسم رونمایی از دستاوردهای طراحی و ساخت قطار ملی مترو که به صورت مجازی برگزار شد با بیان این که امیدواریم به اهدافمان در زمینه تولید قطار ملی برسیم ، گفت: جا دارد از همه مهندسین، کارگران، شرکت‌های دانش بنیان ، جهاد دانشگاهی، مپنا و قطعه سازانی که در این پروژه مهم کمک می‌کند تشکر کنم.
 
وی با بیان این که باید پروژه قطار ملی به نتیجه برسد، گفت: البته این تولید ملی بدون کسب حمایت دولت موفق نخواهد بود.
 
وی با بیان این که تهران به ۱۵۰۰ دستگاه واگن نیاز دارد گفت: البته بحث انعقاد قرارداد به ۶۳۰ واگن با چینی‌ها مطرح است و با شرکت واگن سازی ملی نیز پروژه ساخت ۱۰۵ دستگاه و با شرکت واگن سازی تهران نیز ۱۰۵ دستگاه واگن را نهایی کردیم که به ثمر نشستن همه این سفارشات نیازمند منابع زیاد است که قطعا تامین آن از توان شهرداری خارج است و با توجه به شرایط سخت کرونایی می‌بایست از منابع دولت استفاده کنیم.
 
معاون شهرداری تهران با بیان این که با حمایت دولت هم از بیکار شدن جوانان جلوگیری می‌شود و هم حمل و نقل پاک توسعه می‌یابد، افزود: اگر ۱۵۰۰ واگن مورد نیاز تامین شود می‌توان ظرفیت حمل و نقل مترو را از دو میلیون مسافری که امروزه از آن استفاده می کنند به ۶ میلیون ارتقا داد که این گام موثری در راستای حمل و نقل پاک است. امیدواریم سال آینده بتوانیم با تولیدات ملی بیشتری نقش آفرینی کنیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: