جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 مرداد 1399     
پیشرفت ۴۷ درصدی پروژه «قطار ملی»

به گزارش تهرانی نیوز،شهردار تهران از پیشرفت ۴۷ درصدی پروژه «قطار ملی» خبر داد.

پیروز حناچی در مراسم رونمایی از دستاوردهای طراحی و ساخت قطار ملی مترو که به صورت مجازی برگزار شد با بیان این که امروز یکی از پروژه‌های شهرداری تهران به ثمر نشسته است، گفت: شرایط تحریم هر چقدر که سخت و نامیمون است اما از جهاتی نیز فرصت تلقی می‌شود.

وی با بیان این که همکاران ما تلاش  می کنند با استفاده از ظرفیت کامل بخش خصوصی، مشکلات را  حل کنند گفت: امسال سال جهش تولید است و قرارداد شهرداری و معاونت علمی ریاست جمهوری که یک سال پیش برای طراحی و اجرای یک رام قطار منعقد شد به نیمه رسیده است و الان این پروژه به ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و بخش‌ زیادی از قطعات در داخل تولید شده و بخش‌های تولید نشده نیز صرفه اقتصادی نداشته است.

وی با بیان این که ۱۵  کلانشهر داریم که راه حل اصلی مشکلات آنها توسعه حمل و نقل عمومی است گفت: مترو یک تصمیم استراتژیک است که امیدواریم با حمایت شرکت‌های داخلی بتوانیم ظرفیت مترو را افزایش دهیم. و امیدواریم با این روند تمام نیازهای داخلی را تامین کنیم.

حناچی افزود: بیش از همه ما در این جمع محسن هاشمی رئیس شورا خوشحال است، چرا که زحمات ایشان  درمتروی تهران به ثمر نشسته و به نمایندگی از همکارانمان در شهرداری، از زحمات وی تشکر می کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: