جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 مرداد 1399     
آغاز فعالیت های ورزشی باشگاه مجازی منطقه۱۱

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ از شروع فعالیت های ورزشی و سلامت محور در باشگاه های مجازی به صورت آنلاین و ارائه کلیپ های آموزشی از طریق شبکه های اجتماعی خبر داد.

محمد جواد رشیدی در این باره گفت: با توجه به شیوع گسترده و فراگیر ویروس کرونا در سطح جامعه و لزوم رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور شهروندان در اجتماعات، در راستای حفظ سلامت وشادابی شهروندان ، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ اقدام به راه اندازی باشگاه مجازی با حضور مربیان برجسته کرده است.
 
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ ، رشیدی در ادامه مشارکت همگانی شهروندان در پویش ماندن در خانه، افزایش شور و نشاط در شرایط کنونی، ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی شهروندان و... را از مهم ترین اهداف این طرح برشمرد و افزود: این برنامه با حضور مسئولین سازمان ورزش روز سه شنبه ۱۴ مردادماه ساعت ۹:۳۰ در قالب رشته های ورزشی تکواندو، ژیمناستیک، بهکاپ ، والیبال، طناب زنی ، دارت،کاراته، تنیس روی میز ، بدمینتون، شطرنج و بسکتبال آغاز می شود.
 
به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ علاقمندان برای استفاده از این دوره های آموزشی که به صورت رایگان ارائه خواهد شد؛ می توانند به نشانی @varzash-shahrdari۱۱ در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام مراجعه کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: