جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 تير 1399     
فراهانی عنوان کرد:
الگوبرداری موفق شهرداری از تخریب پاساژ منطقه 19

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران با اشاره به تخریب یک پاساژ در منطقه 19 گفت: این اتفاق می‌تواند به عنوان الگو در سایر مناطق پیگیری شود.

مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در صحن شورای شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته شاهد آن بودیم که بزرگترین پاساژ منطقه 19 که در خیابان شکوفه قرار دارد به دلیل سد معبر و مسائل ایمنی تخریب شد، گفت: این پاساژ 40 سال قدمت داشت که هم باعث ترافیک در همه ساعات شبانه روز در بلوار شکوفه شده بود و هم به دلیل قدمت زیاد در معرض آسیب و فروپاشی قرار داشت.
 
وی با بیان اینکه آتش نشانی بارها در مورد وضعیت این پاساژ هشدار داده بود، تصریح کرد: نهایتا شهرداری منطقه 19 با استفاده از سرمایه گذار و با هماهنگی کسبه اقدام به تخریب پاساژ کرد و این در حالیست که سرمایه گذار نیز متعهد شده که پاساژ را با عقب نشینی مجددا بسازد.
 
فراهانی افزود: این اتفاق در منطقه 19 که یک اتفاق مبارک سه جانبه، بین شهرداری، مردم و سرمایه گذار است می‌تواند به عنوان الگوی سایر مناطق معرفی شود؛ چرا که بدون بودجه شهرداری و از طریق جذب سرمایه گذار این مشکل مردم حل شد و قطعا الگوی مناسبی برای سایر مناطق است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: