جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 تير 1399     
آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از بعدازظهر فردا

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از بعدازظهر فردا در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان که از بعدازظهر فردا آغاز می‌شود و تا صبح شنبه ادامه دارد، گفت: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
 
سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین از ساعت ۱۲ فردا چهارشنبه  تا ساعت ۲۴ جمعه ۲۰ تیر در جاده هراز ممنوع است.
 
او گفت:محدودیت یکطرفه شدن جاده‌های هراز و کندوان نیز فردا اعمال می شود .
رئیس پلیس راه مازندران افزود: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.
 
سرهنگ قدمی گفت: از لحاظ شرایط آب وهوایی آسمان مازندران صاف و سطح جاده‌ها خشک است.
 
سرهنگ قدمی از رانندگانی که قصد تردد از جاده‌های شمالی را دارند توصیه کرد به قوانین رانندگی و شیوه نامه‌های بهداشتی پیشگیری از انتشار کرونا توجه داشته باشند و با سرعت مطمئنه برانند تا سفری خوش برای همه رقم
بخورد.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
 
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: