جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 خرداد 1399     
نحوه استعلام شماره گواهینامه مفقودی اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز،به دنبال سرگردانی برخی از شهروندانی که گواهینامه خود را گم کرده اند و به همین دلیل نمی توانند برای ثبت نام خودرو اقدام کنند، رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا راهکارهایی را برای دریافت شماره گواهینامه یا تاییدیه داشتن آن اعلام کرد.
 
سرهنگ احمد کرمی‌ اسد، رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ، در خصوص شهروندانی که به هر دلیل گواهینامه خود را گم کرده اند و برای ثبت نام خودرو نیازمند اطلاع از شماره گواهینامه اشان هستند گفت : اگر خواسته این شهروندان فقط در حد اطلاع از شماره گواهینامه باشد می توانند با مراجعه به پلیس 10+ و اعلام کد ملی خود شماره گواهینامه شان را دریافت و برای ثبت نام اقدام کنند.
 
وی افزود: یکی دیگر از راه های کسب شماره گواهینامه این است که شهروندان با مراجعه به یکی از مراکز راهور ناجا مانند راهور مناطق یا راهور شهرها و یا شهرک آزمایش، ضمن دریافت شماره گواهینامه خود، تاییدیه معتبری بگیرند که نشان می دهد این افراد گواهینامه دارند و آن را به هر سازمان و ارگانی که لازم باشد ارایه دهند.
 
سرهنگ کرمی‌ اسد همچنین تصریح کرد : همچنین شهروندانی که گواهینامه خود را گم کرده اند می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ درخواست صدور گواهینامه المثنی را بکنند.
 
رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا البته تاکید کرد: البته معمولا فرآیند صدور گواهینامه حدود 2 ماه طول می کشد که همانطور که گفته شد؛ در طول این مدت در صورتی که شهروندان نیازمند استفاده از گواهینامه خود باشند می توانند با مراجعه به مراکز راهور مراجعه و تاییده معتبری را دریافت کنند . 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: