جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 خرداد 1399     
برای حفظ سلامت مسافران
جلوگیری از حضور مسافران بدون ماسک در مترو پایتخت

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه: مسافران بدون ماسک اجازه ورود به شبکه مترو را ندارند.

فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اعلام اینکه نیرو‌های مستقر در ورودی ایستگاه‌های مترو موظف به جلوگیری از ورود مسافران بدون ماسک هستند، افزود: البته ممکن است که چند مورد استثناء (مسافر بدون ماسک) مشاهده شود، اما تمامی نیرو‌های مترو بر استفاده از ماسک در ورودی ایستگاه‌ها تأکید دارند.
 
وی ادامه داد: اجبار استفاده از ماسک برای حفظ سلامت شهروندان است که به صورت جدی در ناوگان مترو پیگیری می‌شود. دو مرکز نظارت در حال رصد و کنترل این مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هستند تا به دقت اجرا شود.
آقای نوبخت با اشاره به افزایش غرفه‌های فروش ماسک در ایستگاه‌های مترو، گفت: در روز‌های تعطیل نیز فروشندگان ماسک در ایستگاه‌ها حضور خواهند داشت.
 
و درباره افزایش مسافران مترو از صبح امروز ۱۰ خرداد ماه، گفت: همان روند روز‌های گذشته درباره تعداد مسافران جاری است. اما برای آمار دقیق‌تر، باید تا پایان امروز منتظر ماند.
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن درخواست از شهروندان برای استفاده از ماسک در مترو به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، بیان کرد: تمامی هواساز ایستگاه‌های مترو به منظور خنک سازی شبکه فعال هستند. همچنین هواساز واگن‌ها طی چند مرحله کنترل می‌شوند تا با گرم شدن هوا، شهروندان رفاه لازم را داشته باشند.
 
امروز شنبه ۱۰ خرداد، سخت گیری‌های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس انجام می‌شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: