جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 8 خرداد 1399     
سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران:
استمرار اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،طرح فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌های پایتخت به عنوان یکی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا همچنان پابرجاست.

اين سازمان اعلام کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌های پایتخت به عنوان یکی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا همچنان پابرجاست.
 
مصوبه طرح فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها که با رویکرد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا از اواخر فروردین امسال به اجرا درآمد؛ همچنان به عنوان آخرین مصوبه ستاد مقابله با کرونا در تمامی خطوط تاکسیرانی شهر تهران تا اطلاع بعدی لازم الاجراست.
 
قانون حداکثر ۳ مسافر در ناوگان تاکسیرانی پایتخت همچنان در جریان است و گروه‌های نظارتی سازمان تاکسیرانی شهر تهران از طریق گشت ناظران خطوط، اعمال صحیح این قانون را کنترل می‌کنند.
 
علاوه بر اجرای طرح نظارت ویژه گشت ناظران، سامانه تلفنی ۱۸۸۸ نیز آماده دریافت شکایت مردمی است و شهروندان با مشاهده موارد غیرقانونی، می‌توانند شکایت خود را با ذکر شماره پلاک تاکسی به ثبت برسانند.
 
نرخ جدید کرایه تاکسی بر روی برچسب‌ها طبق روال هر سال؛ بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران آماده‌سازی شده  و با توجه به لزوم ادامه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نرخ‌ها هم بر اساس ۳ مسافر و هم بر مبنای ۴ مسافر در این برچسب‌ها اعلام شده است تا مسافران و تاکسیرانان دچار سردرگمی نشوند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: