جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 اسفند 1398     
هوشمندسازی ترخیص خودرو در دفاتر پلیس ۱۰+

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رئیس پلیس شماره گذاری راهور ناجا گفت: با هوشمند سازی راهور مراحل ترخیص خودرو در دفاتر پلیس ۱۰‌+ انجام می‌شود.
 
سرهنگ علی محمدی با اشاره به عزم جدی پلیس برای هوشمند سازی خدمات در سال ۹۸ گفت: یکی از خدماتی که توسعه یافته؛ ترخیص خودرو‌ها در دفاتر پلیس ۱۰+ است.
 
وی با بیان اینکه این خدمات قبلا در ستاد‌های ترخیص انجام می‌شد که بسیار محدود بود، افزود: به عنوان مثال در شهر تهران ۱۱ ستاد ترخیص داریم در صورتی که ۱۳۹ دفتر پلیس ۱۰ + هم فعال است.
 
رئیس پلیس شماره گذاری راهور ناجا افزود: با شیوع ویروس کرونا خدمات هوشمند پلیس از جمله ترخیص خودرو سرعت گرفت که در مرحله اول در پلیس ۱۰+ است و در مرحله بعد از اوایل سال این خدمات اینترنتی انجام خواهد شد، این طرح در مرحله اول در ۱۲ کلانشهر تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز، قم، کرمانشاه، ساری، رشت، گرگان، شیراز و اراک آغاز خواهد شد و در مرحله دوم سایر شهر‌ها به این طرح افزوده می‌شوند.
 
وی با اشاره به فعالیت هزار و ۶۶ دفتر پلیس ۱۰+ در سراسر کشور که از سال آینده برای ترخیص خودرو خدمات رسانی خواهند کرد، گفت: در این طرح فرایند ترخیص خودرو به عموم مردم پیامکی اطلاع داده می‌شود، به این صورت که اگر خودرویی به پارکینگی منتقل شود برای صاحب خودرو پیامک می‌رود و فرد برای پیگیری باید به نزدیکترین دفتر مراجعه کند.
 
محمدی افزود: در این مراحله پس از احراز مالکیت خودرو در دفاتر و ارسال اسکن مدارک به ستاد راهور و تایید آن راننده می‌تواند با پرداخت هزینه‌ها در دفتر و دریافت نامه برای ترخیص خودرو به پارکینگ مراجعه کند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: