جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 اسفند 1398     
منطقه 2 به استقبال نوروز رفت

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه 2 گفت: ذر آستانه  فصل بهار، اقدامات و برنامه های این منطقه برای تلطیف و زیباسازی محیط شهری و  استقبال از نوروز آغاز شد.

رسول کشت پور، شهردار منطقه 2 با  اشاره به اینکه همه ساله در روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به نوروز برنامه های استقبال از بهار اجرا می شود  گفت:با وجود اینکه روزهای اسفند ماه امسال با توصیه های موکد رعایت بهداشت فردی و جمعی برای مقابله با ویروس کرونا عجین شده است در این ایام ضمن رعایت نکات بهداشتی و با همدلی به استقبال از بهار و سال نو می رویم .
 
کشت پور  با بیان اینکه  اقدامات و فعالیتهای معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲و به خصوص حوزه فضای سبز  آغاز شده است گفت: این منطقه با فضای سبزی در حدود ۱۹۸۲هکتار و تعداد ۲۰۹بوستان در روزهای پایانی سال فعالیتهای خود را به لحاظ کمی و کیفی بیستر خواهد کرد. 
 
او با بیان اینکه کاشت نشائ فصلی، نهال و درختچه و بهسازی و واکاری فضای سبز در آستانه فرارسیدن بهار از مهمترین اقدامات مدیریت شهری است گفت:تا کنون نشائ فصلی گونه های گیاهی چون بنفشه،شب بو ،سیکلمه،همیشه بهار و غیره در مساحتی حدود 9 هزار متر مربع از فضای حاشیه بزرگراه ها و بوستانها و رفیوژهای سطح منطقه کاشته شده است . 
 
شهردار متطقه ۲ با اشاره به  اجرای  نهضت درختکاری  گفت :در این طرح علاوه بر کاشت  نهال توت کاکوزا،چنار،زیتون تلخ،اقاقیا،سرو و انواع نهال میوه در سطح  معابر منطقه ،توزیع و کاشت نهال در منازل شهروندان  در دستور کار حوزه فضای سبز این منطقه قراردارد 
 
او افزود: واکاری و بهسازی رفیوژهای میانی سطح منطقه نیز با کاشت ۵۴۴۴ اصله درختچه از سایر اقداماتی است که برای استقبال از نوروز در این منطقه صورت گرفت. 
 
شهردار منطقه با تاکید بر ضرورت افزایش روحیه شادی و نشاط در شهروندان و تزریق امید و همدلی بر فضای شهر در این روزها افزود : بهسازی، رفع نقص و افزایش کیفیت سیستم های روشنایی، سرویس های بهداشتی،لوازم بازی و لوازم بدنسازی بوستانها، سیستم آبرسانی، رنگ آمیزی و تعمیر مبلمان پارکی،نیمکت ها،سطل های زباله، شیرهای آبخوری ،آلاچیق ها،ساعت ها و رنگ آمیزی و ایمن سازی و رفع نقص آب نماهای سطح منطقه از دیگر اقدامات این منطقه در اجرای طرح استقبال از سال نو  است.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: