جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 اسفند 1398     
رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر
دولت مواد ضدعفونی کننده برای حمل و نقل عمومی شهر تهران را تأمین کند

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران از دولت خواستار تامین مواد ضدعفونی کننده استاندارد برای پاکسازی سطوح مترو، تاکسی و اتوبوس شد.

در جریان دویست و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران ضمن تشکر از سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران اظهار کرد: این سازمان فعالیت‌های متعددی را در تضمین سلامت مردم انجام می‌دهد و مرتبا تلاش می‌کند تا با ضدعفونی کردن اماکن و وسایل حمل و نقل عمومی مخاطرات را کاهش بدهد.
 
او با بیان اینکه تذکری به سازمان برنامه و بودجه کشور دارم، گفت: باوجود تلاش های زیادی که انجام شده است به شدت با کمبود مواد ضدعفونی کننده برای ضدعفونی مترو و تاکسی و اتوبوس ها رو به رو هستیم.
 
رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه به شدت با کمبود ماسک و دستکش برای پرسنل  اتوبوسرانی و تاکسیرانی رو برو هستیم، افزود: همانگونه که می دانید شهر تهران 6 هزار اتوبوس و 1200 واگن مترو دارد که شبانه ضدعفونی می شوند و از طرفی دولت در تامین مواد ضدعفونی کننده استاندارد برای شرکت بهره برداری مترو و اتوبوسرانی وظیفه خود را انجام نداده است.
 
او ضمن ابراز نگرانی از وضعیت رانندگان تاکسی و اتوبوس اضافه کرد: این افراد در جهت دریافت ماسک و دستکش و وسایل حفاظت حداقلی از خودشان با مشکلاتی رو برو هستند.
 
فراهانی با بیان اینکه این افراد اقشار زحمتکشی هستند که با حداقل حقوق در سطح شهر زحمت می کشند، اضافه کرد: اگر نتوانیم به میزان لازم از آن ها محافظت کنیم در معرض آسیب جدی هستند و وسایل نقلیه آن ها هم سبب انتقال ویروس می شود.
 
عضو شورای خط تهران طی تذکری به دولت گفت:  خواهشی که دارم این است جناب آقای نوبخت تامین اعتبار کنند و هر چه زودتر این اقلام تهیه شود. ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی برای تاکسی و مترو و اتوبوس در دسترس قرار بگیرد و رانندگان این وسایل نقلیه بتوانند از حداقل امکانات بهره مند شوند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: