جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 اسفند 1398     
لزوم بومی سازی طراحی خودروهای برقی

  به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: خودروسازان باید حرکت به سمت بومی سازی طراحی خودروهای برقی را آغاز کنند و برخی از درآمدهای خود را به این امر تخصیص دهند تا به دانش روز دنیا دست یابیم.

محمدرضا منصوری اظهار داشت: در حال حاضر دلالان اقدام به سرمایه گذاری در بازار خودرو می کنند و این امر موجب افزایش تقاضا می شود. به عبارتی اگر موضوع دلالی و سرمایه گذاری در بازار خودرو وجود نداشته باشد عرضه و تقاضای خودرو متناسب است.
 
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: با روش های جدیدی که قرار است درخصوص مالیات برای خرید خودرو لحاظ شود سودجویان احتمالا نخواهند توانست سود چندانی کسب کنند و مابه التفاوت قیمت خودرو به دولت –و نه دلالان- خواهد رسید.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: باید عرضه و تقاضا متناسب باشد. قیمت گذاری دستوری نیز جوابگو نخواهد بود و لازم است خودرو دست دوم به کشور وارد شود.
 
منصوری درخصوص لزوم حرکت به سمت پلتفرم های برقی در کشور گفت: دستیابی به دانش خودروهای برقی و تولید آنها مفید است اما ما کشوری هستیم که بنزین و سوخت فراوانی در اختیار داریم و می توانیم در شرایط فعلی از خودروهای بنزینی دست دوم خارجی استفاده نماییم؛ این امر زودبازده تدین روش خواهد بود.
 
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازان باید حرکت به سمت بومی سازی طراحی خودروهای برقی را آغاز کنند و برخی از درآمدهای خود را به این امر تخصیص دهند تا به دانش روز دنیا دست یابیم.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: