جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 اسفند 1398     
نظارت میدانی در محلات و بوستان های غرب پایتخت

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، سومین هفته بازدید میدانی و نظارت ستادی از نواحی شش گانه منطقه ۶ به ناحیه ۳  اختصاص داشت

صبح امروز سومین هفته از برگزاری نظارت ستادی و بازدید های میدانی از سطح محلات و معابر و بوستان های محلات  قلب پایتخت در محدوده ناحیه ۳منطقه ۶برگزار شد .
 
براساس این گزارش بنا به دستور تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ بازدیدهای میدانی و پایش مینیاتوری  نگهداشت شهر بطور هفتگی در سطح  نواحی ودر مقیاس محله محور به اجرا در می آید.
 
به همین منظور طی یک برنامه منظم مدیریت ارشد منطقه بصورت هفتگی  با حضور در سطح نواحی به بررسی ابعاد فعالیت های مرتبط با نگهداشت شهر می پردازند .
 
در همین زمینه  بازدید و نظارت ستادی ناحیه ۳منطقه ۶ با حضور در سطح ناحیه و رسیدگی و بررسی وضعیت نگهداشت مینیاتوری برگزار شد .
 
در ادامه این بازدید از وضعیت سراهای محلات ناحیه ونحوه خدمات رسانی سراهای محلات بازدید صورت گرفت.
 
بخش ستادی این برنامه  نظارتی به ارائه گزارش عملکرد ناحیه ۳و همچنین بیان گزارش های دستگاه های  نظارتی و عملکرد سامانه های ۱۸۸۸ و ۱۳۷ ونتیجه افکار سنجی انجام شده از شهروندان محلات این ناحیه  اختصاص داشت .
 
پخش پایانی این جلسه نظارتی نیز که با حضورتورج فرهادی شهردار منطقه و معاونین اجرایی منطقه و مدیران ارشد در محل ساختمان  ناحیه ۳ منطقه برگزار شد به جمع بندی و بیان نقاط قوت و ضعف ناحیه اختصاص داشت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: