جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 بهمن 1398     
درخواست شرکت واحد اتوبوسرانی از شهروندان تهرانی:
وارد خطوط بی آرتی نشوید

 به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز،شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه ای از عموم شهروندان درخواست کرد از ورود به خطوط بی آرتی تهران اجتناب کنند.

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در این اطلاعیه با اشاره به اینکه ورود خودروهای غیر مجاز، موتورسیکلت ها و عابران پیاده به خطوط بی آرتی، علاوه بر ایجاد اختلال در تردد اتوبوس ها در این خطوط، جان مسافران را نیز به خطر می اندازند، تأکید کرد: نظارت نیروهای خدوم پلیس راهور در برخورد با تخلف ورود غیر مجاز به خطوط بی آرتی جای تقدیر دارد.
 
این روابط عمومی با اشاره به افزایش رفت و آمدها و افزایش ترافیک در ماه پایانی سال و با تاکید به لزوم تشدید نظارت بر عدم ورود به خطوط بی آرتی با توجه به تراکم ترافیک در معابر شهری، تصریح کرد: اصولاً فلسفه ایجاد خطوط بی آرتی، تسریع در رساندن حجم بالایی از مسافران به علاوه جابجایی سریع خودروهای امدادی و عملیاتی است و صرفاً تردد خودرهای پلیس، اورژانس و آتش نشانی در کنار ناوگان شرکت واحد در این خطوط مجاز است.
 
این اطلاعیه با اعلام اینکه ورود موتورسیکلت ها و خودروهای غیرمجاز به خطوط ویژه موجب اختلال در خدمات رسانی حمل ونقل و کاهش سرعت خودروهای امداد رسان می شود، عنوان کرد: در عین حال احتمال برخورد عابران پیاده که از عرض خطوط ویژه عبور می کند با موتورسیکلت ها و خودروهای غیر مجازی که وارد این خطوط می شوند، بالا می رود.
 
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان با اعلام اینکه بر اساس قانون، عبور غیرمجاز از خطوط ویژه درکلان شهرها، برخورد قانونی را به دنبال داشته و خودروها و موتورسیکلت های متخلف بر اساس قانون از یک هفته تا یک ماه متوقف می شوند، خاطر نشان کرد: البته از این مهم تر جان شهروندان است که به دلیل تخلف عده ای از رانندگان و راکبان در خط بی آرتی به خطر می افتد.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: