جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 30 بهمن 1398     
واگذاری باغ حکیم به شهرداری تهران

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه 10 از موافقت واگذاری باغ حکیم به شهرداری تهران خبر داد.

 در نشستی که با حضور حسین بحیرائی شهردار منطقه، بهارلو معاون معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران، ارغوانی رییس آموزش و پرورش منطقه 10، اصفهانی معاون امور نهادها و مناطق سازمان املاک شهرداری تهران و جمعی از مدیران برگزار شد در خصوص واگذاری باغ حکیم به شهرداری تهران بحث و تبادل نظر شد.
 
در حاشیه این نشست حسین بحیرائی شهردار منطقه 10 با اشاره به کمبود فضای سرانه سبز گفت: باغ حکیم با مساحت 4 هزار و 200 مترمربع واقع در بلوار بریانک بیش از 4دهه متروکه باقی مانده است.
 
وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۵ نفر در هر هکتار در منطقه ۱۰ زندگی می‌کنند و این آمار نشان دهنده تراکم جمعیت در منطقه است، اظهار کرد: این آمار 2 برابر میانگین تهران و 4 برابر استاندارد است و می توان از فقر سرانه فضای سبز به عنوان مهم ترین دغدغه مدیریت شهری یاد کرد.
 
بحیرائی با اشاره به تراکم بالا و بافت فرسوده در منطقه افزود: اولویت ما تملک باغ حکیم و تبدیل آن به بوستانی بزرگ است که علاوه بر استفاده شهروندان، گام موثری برای افزایش سرانه فضای سبز در منطقه خواهد بود.
 
گفتنی است در این نشست آموزش و پرورش شهر تهران موافقت خود را برای واگذاری باغ حکیم اعلام کرد و توافقات ابتدایی نیز صورت گرفت.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: