جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 بهمن 1398     
عضو هیات رئیسه شورا مطرح کرد
ضرورت ایجاد تسهیلات مناسب برای ساماندهی بافت فرسوده منطقه 17

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران بر ضرورت ایجاد تسهیلات مناسب برای ساماندهی بافت فرسوده منطقه 17 تاکید کرد.

زهرا نژادبهرام در جریان یکصد و نود و نهمین جلسه شورای شهر تهران، پس از استماع گزارش دبیر شورایاری منطقه ۱۷ گفت: کل بافت فرسوده منطقه 17، ۲۴۰هکتار است‌.
 
وی با اشاره به طرح توسعه محور نیلوفری گفت: هم در سال ۹۸ و هم در سال ۹۹ بودجه خوبی برای این طرح در نظر گرفته شده است، و وزارت راه، راه آهن و شهرداری تهران درخصوص تبادل اسناد مالکیت به توافق رسیده اند.
 
عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه تا پیش از این به دلیل آنکه امکان مالکیت فراهم نبود، امکان استفاده از بودجه در حوزه اجرایی را هم نداشتیم، گفت: با این اقدام توانستیم بودجه لازم برای این اقدام را عملیاتی کنیم.‌
 
نژادبهرام به مساله فضاهای بی دفاع شهری در منطقه ۱۷ نیز اشاره و عنوان کرد: بخشی از این فضا به دلیل وجود گاراژها و هدفمندنبودن سازه های پیشین است که یا رها شده اند و یا امکان ساخت و ساز آن ها وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: قرارگیری در حوزه بافت های ناپایدار نیز باعث شده که ساکنین نتوانند از تسهیلات برخوردار شوند، و به دلیل آنکه افراد کم درآمد در این منطقه قرار دارند، استفاده از ظرفیت های این منطقه وجود ندارد. شهرداری باید بتواند با توجه به امکانات درون شهرداری برای بافت ناپایدار منطقه تسهیلاتی را ایجاد کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: