جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 بهمن 1398     
فعالیت تمام وقت ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس بی آرتی تهران

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از تدابیر و تمیهدات ویژه ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات رسانی به شهروندان در اسفند خبر داد.

محمود ترفع با اعلام اینکه روزانه یکهزار دستگاه اتوبوس بی آرتی در تهران فعال است، افزود: با توجه به سهم قابل ملاحظه این اتوبوس‌ها در جابه جایی مسافران، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که ناوگان اتوبوسرانی به ویژه اتوبوس‌های بی آرتی در اسفند ماه با تمام توان به شهروندان خدمات رسانی کنند.
 
وی با اشاره به برقراری و تقویت خطوط منتهی به بازار، مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری، اظهار کرد: علاوه بر این، برای تقویت خطوط شبانه اتوبوسرانی تهران و افزایش اتوبوس‌های فعال این خطوط نیز اقدام می‌کنیم.
 
ترفع با بیان اینکه ساعت توقف اتوبوس‌ها در تعمیرگاه‌ها را به حداقل کاهش می‌دهیم تا اتوبوس‌ها بیشتر در مدار خدمات رسانی به شهروندان قرار گیرند، تصریح کرد: به بخش خصوصی نیز اعلام کرده ایم زمان تغییر اتوبوس‌های در اختیار آن‌ها نیز به حداقل کاهش یابد.
 
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان با تاکید بر اینکه اتوبوسرانی تهران با تمام توان انسانی و ظرفیت ناوگان موجود در خدمت شهروندان خواهد بود، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با توجه به محدودیت‌های موجود، بهترین و بیشترین خدمات را به شهروندان عزیز ارائه دهیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: