جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 بهمن 1398     
شهردار منطقه 19 خبر داد
پیشگیری از پیامدهای زیست محیطی و انسانی با بهسازی کانال بهمنیار

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مسیر انسدادی کندروی باند شمال بزرگراه آزادگان حدفاصل خیابان شهید رجایی تا بزرگراه شهید تندگویان با اتمام فعالیت بازسازی کانال بهمنیار و ایمن سازی آن بزودی بازگشایی خواهد شد.

علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به ریزش کانال قدیمی بهمنیار که منجر به نشست ناگهانی آسفالت کندروی باند شمال بزرگراه آزادگان بیان کرد: در ادامه فعالیتهای ایمن سازی این مسیر، 18 متر از کانال قدیمی بهنمیارواقع در 8 متری زیر بزرگراه آزادگان تخریب و سقف کانال فرونشست که در نتیجه آن عملیات بازسازی کانال در حال انجام است.
 
وی افزود: درحال حاضر به منظور جلوگیری از پیامدهای ناگوار زیست محیطی و انسانی ناشی از بالا آمدن آب این کانال فرسوده، مسیر کانال به سمت کانال خیام هدایت شده است.
 
توکلی خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران ضمن رفع خطر کانال، اقداماتی در قالب آوار برداری، لجن و خاکبرداری و انتقال خاک و نخاله از محل کانال جهت بازگشایی مسیر آن انجام شده است.
 
به گفته شهردار منطقه اقدامات بازسازی کانال به صورت احداث 18 متر کانال بتونی در حال انجام است و پس از اتمام آن نیز مسیر مسدود شده کندرو آزادگان حدفاصل خیابان شهید رجایی تا بزرگراه آزادگان بازگشایی می شود.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: