جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 16 بهمن 1398     
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران خبر داد
توسعه استفاده از فناوری های نوین در اقدامات ترمیمی سطح معابر

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از به کارگیری روشی نوین در عملیات چاله پرکنی و لکه گیری های اضطراری سطح معابر خبر داد.

احسان نوش آبادی ضمن اعلام خبر فوق افزود: روش جدید لکه گیری های اضطراری، با هدف رفع مشکل معابر در فصول سرد سال به کار گرفته شده تا به این ترتیب اقدامات ترمیمی ضروری به منظور رفع چاله های پرخطر با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود.
 
نوش آبادی با بیان آنکه بسته های آسفالت سرد، محصول تولیدی یکی از شرکت های دانش بنیان در اختیار واحدهای لکه گیری اضطراری قرار گرفته است، گفت: محصول فوق بدون نیاز به اقداماتی که می بایست پیش از اجرای لکه گیری با آسفالت گرم انجام شود، صِرف نظافت سطح لکه قابل اجرا بوده و متراکم ساختن و تسطیح آن نیز بدون استفاده از غلتک میسر است.
 
وی با بیان آنکه استفاده از این محصول فناورانه، دشواری های اجرای عملیات لکه گیری در معابر بن بست و صعب العبور را نیز تسهیل می کند، ابراز امیدواری کرد توسعه استفاده از این فناوری، سبب کاهش چشمگیر چاله های پرخطر در سطح معابر پایتخت شده و امکان اجرای عملیات چاله پرکنی در دمای زیر 5 درجه سانتیگراد را فراهم سازد. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: