جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 بهمن 1398     
علیخانی در جمع خبرنگاران:
سال آینده افزایش بی‌رویه عوارض نخواهیم داشت

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه در مدیریت شهری بسیاری از تعرفه‌ها را افزایش ندادیم، گفت: با کمیسیون برنامه و بودجه توافق کردیم که از افزایش بی‌رویه عوارض در سال آینده جلوگیری کنیم.

محمد علیخانی پیش از آغاز یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در باره آخرین جزئیات لایحه تعیین عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی در سال آینده، اظهار کرد: پیشنهاد شهرداری افزایش 60 درصدی عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی در سال آینده بود که مورد موافقت شورای شهر قرار نگرفت و ما امروز موضوع را در صحن شورای شهر تهران بررسی می‌کنیم.
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه در مدیریت شهری بسیاری از تعرفه‌ها را افزایش ندادیم، گفت: با کمیسیون برنامه و بودجه توافق کردیم که از افزایش بی‌رویه عوارض در سال آینده جلوگیری کنیم و باید بگویم که اگر لایحه تعیین عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی در سال آینده تصویب شود نرخ تعرفه افزایش معمولی دارد.
 
علیخانی توضیح داد: هدف طرح‌های ترافیکی که بر اساس مصوبه شورای ترافیک است و شورای شهر تنها نرخ آن را تعیین می‌کند مدیریت سفر و ساعت تردد است و باید بگویم تا زمانی که حمل و نقل عمومی کامل نباشد، نمی‌توانیم به فکر محدودیت و عوارض سنگین باشیم.
 
وی با بیان اینکه درآمد حاصل از اجرای محدوده‌های ترافیکی باید در جهت توسعه حمل و نقل عمومی استفاده شود، گفت: این موضوع مصوبه شورای شهر است گرچه در زمینه تخلفاتی انجام شده که ما در تذکراتی به شهردار تهران دادیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: