جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 دی 1398     
ترفع خبر داد
تجهیز اتوبوس های فعال در مناطق شمالی شهر به زنجیر چرخ

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: شهروندان در صورت بروز مشکل برای استفاده از اتوبوس در یکشنبه برفی می توانند مراتب را به سامانه 1888 یا 137 اطلاع دهند.

محمود ترفع در مورد وضعیت سرویس‌دهی اتوبوس های پایتخت در یکشنبه برفی عنوان کرد: اتوبوس‌های فعال در خطوط مناطق شمالی شهر به زنجیر چرخ مجهز شده‌اند. همچنین مخازن شن و نمک در خطوطی که مورد نیاز بود، پر شده و اقدامات لازم برای جلوگیری از اختلال‌های احتمالی در سرویس‌رسانی به شهروندان نیز انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه گشت‌های عوامل سیار در سطح شهر بر خطوط اتوبوسرانی نظارت دارند، تصریح کرد: مرکز نظارت تصویری و کلیه سامانه‌های اتوبوسرانی در آماده باش کامل هستند تا مشکلی در سیستم سرویس دهی به شهروندان به وجود نیاید.
 
سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از فعالیت کلیه خطوط اتوبوسرانی خبر داد و گفت: آماده باش لازم در این زمینه به تمامی خطوط داده شده است. همچنین، برای چنین مواقعی دستورالعمل های خاص داریم که در آن شرح وظایف همه عوامل سامانه اعم از امداد خودرو، رانندگان، کنترل کنندگان خطوط و گشت های سیار مشخص شده است. شهروندان نیز در صورت بروز مشکل می توانند با سامانه 1888 یا 137 تماس حاصل کنند. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: