جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 26 دی 1398     
بررسی مشکلات زیرساختی و زیست محیطی شبکه فاضلاب منطقه سه

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه سه از بررسی مشکلات زیرساختی و زیست محیطی شبکه فاضلاب این منطقه خبر داد.

 سید محمد رضا موسوی در این خصوص گفت: مشکلات شبکه فاضلاب که به کانال های سطحی در سطح منطقه راه دارند در کارگروهی با حضور مسئولین معاونت فنی و عمرانی مناطق یک و سه، واحد زیرساختها و توسعه شهری، شرکت فاضلاب و آب و فاضلاب بررسی شد.
 
به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3، بوی نامطبوع میدان خاش که حاصل ورود فاضلاب به کانال دستواره و پس از آن به مسیل غیاثوند واقع در خیابان های پاسداران و اختیاریه تا پایان بهمن ماه رفع می شود.
 
وی اذعان داشت: به درخواست و پیگیری شهروندان این منطقه، با رفع نقطه انفصال حفاری منطقه بالادستی که از خیابان پاسداران عبور می کند از ورود محتویات شبکه فاضلاب به مسیل غیاثوند و دستواره جلوگیری خواهد شد.
 
موسوی اظهار داشت: همچنین جهت جلوگیری از سرریز فاضلاب هنگام بارش های فصلی در معابر،کانال بهمنی واقع در خیابان شهید کلاهدوز سرتقاطع فتحی در اولین فرصت رفع عیب می شود.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 ابراز داشت: مشکل شبکه فاضلاب در ورودی کانال نیل که در مجاورت ساختمان روزنامه اطلاعات قرار دارد با هماهنگی شرکت های فاضلاب و آب و فاضلاب تا پایان بهمن ماه رفع می شود.
 
موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و وعده های شرکتهای فاضلاب و آب و فاضلاب خوشبین هستیم که به زودی مشکلات زیرساختی و زیست محیطی این منطقه حل شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: