جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 دی 1398     
اختصاص بودجه به پروژه های کوچک مقیاس محلات 21 گانه در منطقه 2

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، رسول کشت پور شهردار منطقه 2 در جلسه بررسی و معرفی پروژه های کوچک مقیاس محلات21 گانه  منطقه از اختصاص بودجه به این پروژه ها در بودجه سال 99 منطقه خبر داد.

 رسول کشت پور شهردار منطقه، با اعلام این خبر گفت: با توجه به ماده 23 برنامه سوم توسعه شهر تهران، توسعه و بهبود محلات شهر تهران در اولویت رسیدگی قرار می گیرند. از این رو احصاء دیدگاهها و مسائل محلات از طریق ذینفعان، شهروندان و مدیریت شهری اولین گام برای اجرای طرحها و پروژه هایی در سطح محلات خواهد بود.
 
کشت پور افزود: برگزاری جلسات هم اندیشی و دریافت بازخوردها و جمع بندی و رسیدن به پروژه های قابل اجرای محلی در برنامه و بودجه سال 99 شهرداری منطقه2 مورد توجه قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین عناصر کلیدی در اجرای طرحها و پروژه های محله ای در مدیریت شهری، شهروندان ،مدیران و کارشناسان نواحی می باشند. اظهار کرد: در جلسه هم اندیشی شهرداران نواحی 9 گانه، مشکلات و مسائل محلات 21گانه منطقه مورد بررسی قرار گرفت و شهرداران و مدیران نواحی مصمم شدند با بررسی دقیق تر میدانی، بازدیدهای محله ای و مذاکره با ذینفعان محله ای به شناسایی دقیق موضوعات پرداخته و راه حل اجرایی آن را در حوزه های اجرایی اجتماعی، عمران، ترافیک و خدمات شهری به معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه اعلام نمایند.
 
گفتنی است در این جلسه موضوع عدم انطباق پست و شغل، پایش اموال نواحی، اصلاح عناوین و تابلوهای سازمانی در ساختمانهای تحت نظر شهرداری نواحی و تنظیم و رسیدگی به موقع اسناد مالی نگهداشت فضای سبز و رفت و روب نواحی جهت بهبود روز افزون مورد بحث قرار گرفت.        



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: